
Fotball VM-quiz torsdag 11. juni med
Colin Spaberg Olsen
Book bord nå — dette blir moro.
Bestill bord i god tid, sist ble det fullt.
Foto: Wardenær/Nasjonalbiblioteket
NYHET - Nabolagsmat
Vi hadde konfirmasjon hos Traddisjon Kafe, og kunne ikke vært mer fornøyde.
Maten var nydelig, serveringen var raus, og hele opplevelsen var preget av ekte gjestfrihet.
De var imøtekommende, fleksible og fikk både konfirmant og gjester til å føle seg veldig godt ivaretatt. Stemningen var avslappet og hyggelig, og alt fungerte sømløst fra start til slutt.
Vi kan varmt anbefale Traddisjon Kafé til både konfirmasjon og andre selskaper – tusen takk for en minnerik dag!
Siri
Vi hadde vår eldste til konfirmasjon i Kampen kirke, og hva var mer naturlig enn å bestille koldtbord i fra Traddisjon.
Dette ble dundrende suksess, og maten som ble levert var helt nydelig, flott preppa som vi serverte våre venner og famile, alle ble veldig imponert over den gode maten.
Vi kan anbefale gutta på Traddisjon på det sterkeste.
GLENN.
Vi hadde minnesamvær etter begravelse i Vålwerenga kjerke.
Nydelig tapas og velsmakende snitter, det var profesjonelle folk som tok oss i mot fra vi kom til vi var ferdig.
Dette ble virkelig hyggelig for oss etterlatte og gjorde samværet og atmosfæren mye lettere for oss alle.
Vi kan anbefale Traddisjon på det sterkeste.
Inger Vera.
Dette blir knall bra! Gammel tradisjon
Tommy
Gratulerer. Det er veldig bra.
Ha fortsatt en fin kveld.
Vi snakkes.
Her skal jeg spise !
Endelig tradisjonell mat !
Espen
Jeg hadde aldri trudd det var så toppers bak på terrassen.
Julianne
Helt suverent. God mat
Glemmer ikke når Vi spiste der før kamper i gamle dager !
Dette blir Konge !
Larsen
Herlig! Utsøkt mat og god service.
Sånn ska det værra !
Nydelig flesk i duppe i dag.
Thorleif
Kjempekoselig terasse i bakgården. Vi koste oss i hyggelig atmosfære.
SARA
Vi hadde en fantastisk 17 mai hos dere.
Alle syntes maten var topp, alle var fornøyd. Jeg spiste biff som var helt topp, så hils kokken.
Hilsen en som fikk i seg litt for mye rødvin😂😘
Mona
Vi koste oss mega på 17 mai.
Dette kan dere gutter, både laks og biff var i stjerneklasse.
Tusen takk for en vellykket 17 mai feiring
Petter & Bettina.