Prøv vår koselige bakgård med nye bord og stoler, sol og hygge hver dag. 

Nye åpnigstider:

 Fra kl. 12:00

Fotball VM-quiz torsdag 11. juni med

Colin Spaberg Olsen

Book bord nå — dette blir moro.

Bestill bord i god tid, sist ble det fullt.


Foto: Wardenær/Nasjonalbiblioteket

Vi leverer snitter, smørbrød eller hva du måtte ønske til eget selskap.


Vi arrangerer også lukkede selskaper til Barnedåp, Konfirmasjoner eller andre feiringer.


Vi arrangerer også minnestund etter begravelser.

Be om priser

Opplev smaken av Norsk mat

hos Traddisjon på Vålerenga

NYHET - Nabolagsmat

Klikk på lenken under for å laste ned våre menyer

Meny  Takeaway 

Ring oss på 90 13 02 92 for bestilling.

 

Se Instagram for oppdatert meny.

www.instagram.com/traddisjon.kafe/

       ÅPNINGSTIDER

      Mandager  stengt

      Tirsdag   12:00 til 20:00

      Onsdag   12:00 til 20:00

      Torsdag  12:00 til 20:00

      Fredag    12:00 til 24:00

      Lørdag    12:00 til 24:00

      Søndag   12;00 til 20:00

Bordbestilling :

Send oss epost :

post@traddisjon.no

Kunders tilbakemeldinger

Vi hadde konfirmasjon hos Traddisjon Kafe, og kunne ikke vært mer fornøyde.
Maten var nydelig, serveringen var raus, og hele opplevelsen var preget av ekte gjestfrihet.

De var imøtekommende, fleksible og fikk både konfirmant og gjester til å føle seg veldig godt ivaretatt. Stemningen var avslappet og hyggelig, og alt fungerte sømløst fra start til slutt.

Vi kan varmt anbefale Traddisjon Kafé til både konfirmasjon og andre selskaper – tusen takk for en minnerik dag!

Siri

Vi hadde vår eldste til konfirmasjon i Kampen kirke, og hva var mer naturlig enn å bestille koldtbord i fra Traddisjon.

Dette ble dundrende suksess, og maten som ble levert var helt nydelig, flott preppa som vi serverte våre venner og famile, alle ble veldig imponert over den gode maten.


Vi kan anbefale gutta på Traddisjon på det sterkeste.

GLENN. 

Vi hadde minnesamvær etter begravelse i Vålwerenga kjerke.


Nydelig tapas og velsmakende snitter, det var profesjonelle folk som tok oss i mot fra vi kom  til vi var ferdig.

Dette ble virkelig hyggelig for oss etterlatte og gjorde samværet og atmosfæren mye lettere for oss alle. 

Vi kan anbefale Traddisjon på det sterkeste.

Inger Vera.

Småklipp fra FaceBook og SoMe

Dette blir knall bra! Gammel tradisjon

Tommy

Gratulerer. Det er veldig bra.

Ha fortsatt en fin kveld.

            Vi snakkes.

Her skal jeg spise !

Endelig tradisjonell mat !

            Espen


Jeg hadde aldri trudd det var så toppers bak på terrassen.

            Julianne


Helt suverent. God mat 

Glemmer ikke når Vi spiste der før kamper i gamle dager !

            Dette blir Konge !

            Larsen


Herlig! Utsøkt mat og god service.


Sånn ska det værra !

Nydelig flesk i duppe i dag.

Thorleif

Kjempekoselig terasse i bakgården. Vi koste oss i                    hyggelig atmosfære.

            SARA


Vi hadde en fantastisk 17 mai hos dere.

Alle syntes maten var topp, alle var fornøyd. Jeg spiste biff som var helt topp, så hils kokken.
Hilsen en som fikk i seg litt for mye rødvin😂😘

Mona

Vi koste oss mega på 17 mai. 

Dette kan dere gutter, både laks og biff var i stjerneklasse.

Tusen takk for en vellykket 17 mai feiring

Petter & Bettina.